Google+

Effie 07

4

aprilie 2, 2007 prin alexosu

S-au dat Effie 2007. Castigatorii ii vedeti aici.

Toate bune si frumoase, in general, au luat premii pentru eficienta multe campanii foarte creative, din punctul meu de vedere, dar e o problema la o categorie in general sensibila: social.

Finalists

Campaign: 1 in 8 women
Brand: AVON Breast Cancer Crusade (Starcom Media)

Campaign: Gabriel has a solution for Rosia Montana
Brand: Gabriel Rosia Montana (GMP)

Winner:
Gold EFFIE – Campaign: Gabriel has a solution for Rosia Montana
Brand: Gabriel Rosia Montana (Subscribed by GMP).

Adica, ma-ntelegi, cea mai eficienta campanie sociala a fost una care promoveaza, printre altele, cianuri, sterili si restul de avantaje. Cum vine asta, nu inteleg. Si nu inteleg nici cum de a fost eficienta. Adica si-au schimbat asa multi romani parerea despre proiectul de la Rosia Montana in urma campaniei asteia?

Nu condamn GMP. Gabriel Resources e un client ca oricare altul, dar e putin cinic sa inscrii o campanie ca asta la categoria social si, culmea, sa mai si ia premiu.

4 gânduri despre „Effie 07

  1. Tom spune:

    Hmmm, mai multi au sesizat chestiunea in cauza; si tzugu zicea la adbreak cum ca e ciudata treaba

  2. alexosu spune:

    Mda, am observat dupa ce am postat ca multa lume a spus aceeasi chestie. Aproape ca ca m-am crezut original si special.
    La cat de evidenta a fost gogoasa, cred si eu ca s-a sesizat toata lumea, inclusiv eu. Intre timp am inteles ca probleme ar fi cu mai multi castigatori (Joe, de exemplu), dar mi se pare ca nu se compara.

  3. trainspot spune:

    la absolut toate premiile deate de cineva, si care au ceva vizibilitate, sau care conteaza cat de cat apar si contestatiile. stii si tu din proprie experienta. evident ca exista si o motivatie din partea organizatorilor. una plauzibila, pun pariu. 🙂

  4. alexosu spune:

    Nu despre asta era vorba. Nu ma legam de o eventuala motivatie, oricat de plauzibila ar fi, ci ziceam ca alaturarea Gabriel/social poate parea cinica. Cum zicea si Tom, mai multa lume s-a sesizat de problema asta.

    In plus, daca organizatorii au ceva de spus in legatura cu comentariile astea, sunt liberi sa o faca, dar nu au de ce, asta e sigur. Si oricine poate sa conteste niste premii publice, ca de aia sunt publice. E chiar indicat sa fie comentarii, atata timp cat sunt pe baza de argument, si nu de scandal.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

View Alexandru Borşan's profile on LinkedIn
%d blogeri au apreciat: