Google+

Idea Forum – o bucata din ziua 1

Scrie un comentariu

Iunie 12, 2007 prin alexosu

Vestea buna: am fost trimis, printr-un concurs fericit de imprejurari dar si datorita meritelor personale si a capacitatilor indelung dovedite… deci am fost la Idea Forum.

Vestea proasta: am prins numai un calup din cele 4 ale primei zile. Care nici nu a mai fost identica cu cea anuntata pe site. Asa ca au ramas numai Serban Alexandrescu (Head) si Keith Lewin (BBDO). Din cauza de intarzieri samd Serban Alexandrescu a avut o prezentare pe fuga si nu a mai ramas sa raspunda unor eventuale intrebari.

Care a fost ideea prezentarii? Ca brandurile mari se fac la ei, nu la noi. Ca noi ramanem si ne bucuram de OTV si ca nu ar trebui sa ne agitam prea tare cu executii fine si subtile si alte lucrari artistice. Cand asta vine de la domnu’ Alexandrescu ai 2 optiuni: sa zici „hai, bre, lasa-ne cu asta, am inteles ca ai facut misto samd” sau sa iti pui mainile in cap si sa iti cauti alt job. Merg pe prima varianta, totusi. Asa ca impresiile vizavi de prezentarea asta tin mai mult de gust.

Keith Lewin a venit cu o prezentare frumos lucrata, frumos spusa, cu poante si cu tot ce trebuie. Misto, ati zice. Well… da, si nu prea. Fara improvizatii, fara scapari. Pana si interactiunea cu publicul a fost reteta. Nu am mai stat la intrebarile de dupe, am mancat si am fugit sa plimb cainele. Dupa care nu m-am mai intors, din pacate. Pentru ca as fi vrut sa aud ce au de zis plannerii.

Maine voi fi la dl. Rusell David.

Revin cu impresii.

Lasă un răspuns

View Alexandru Borşan's profile on LinkedIn
