Jeep si popularea padurilor
7noiembrie 2, 2007 prin alexosu
Campania Jeep nu e noua si reusisem sa uit de ea. Mi-a adus aminte amicul Bogdan. Asadar mi-a revenit in memorie spotul radio, care m-a stresat in multe dimineti, si nu stiam ca exista TV si print.
Headline-ul zice „campania nationala de populare a padurilor carapatine cu o noua specie” or smth. Si e vorba de popularea cu gipane, evident. Nu inteleg daca e vorba de auto-ironie, de ironii la adresa meltenilor care „campeaza” in masina pe varful muntelui sau daca oamenii au avut o zi grea cand au facut strategia campaniei.
Inteleg ca Head urmareste eficienta (what works best, cum ar veni) si e foarte frumos din partea lor. Nu reusesc sa inteleg de ce ai vrea – ca client, nu ca agentie – sa incurajezi un gen de actiuni de care ne plangem toti. In plus, nu cred ca asa fiind construita campania, va avea succes. Pentru ca, in afara faptului ca e de prost-gust, e si usor idioata. Low iq, cum ar veni.
eu care credeam in naivitatea mea ca e o campanie de responsabilizare sociala „lasati jeepurile acasa cand mergeti la plaiu foii”
=)). Tomi, you rule, man.
De fapt morala zice: „Treceti de Plaiul Foii. Refugiul de la Spirlea poate fi depasit si el. Si, oricum, pana in Fagarasi mai e putin.”
we asta am fost pe la plaiul foii… si avind problema de mai sus pe suflet si pt ca urma sa ma intilnesc cu mr mircea de la mai sus amintitul salon de creatie (caruia doream sa-i cer ceva detalii despre procesul creativ), am ridicat-o la fileu in livingul cabanei…
opinii au fost multe, nu toate in spiritul valorilor mele, asa ca ramin totusi la parerea mea:
1. campania e croita la fix pe profilul cumparatorului standard de gipan marca jeep: golan, are casa in iancu nicolae, e jmecher si-l doare la brisca de toti ca el e cel mai tare
2. o astfel de reclama n-ar fi mers la land rover
3. ideea cum ca jeep-ul nu e pt off-road autentic nu tine… pe cumparatorul de jeep nu-l intereseaza asta, ci doar imaginea si marketingul
asadar argumentul cu reclama de prost gust devine un avantaj in sfera targetului cel neobrazat… ca urmare este ff posibil ca multi potentiali cumparatori de suv sa renunte la x5 sau meleu pt un jeep autentic de padure.
aa, si mr alex, mi-ai luat postul din gura, cum s-ar zice… i-as fi zis „o campanie neobrazata”… sau poate ii mai zic, who knows?
Man, cred ca e chiar mai bine daca scriem mai multi :).
f bine punctat punctul doi, imi aduce aminte de ce imi place mie land roverul
[…] Jeep deja s-a cam fumat (ce sa fac, daca nu lucrez in industrie) si dupa ce i-am sugerat lui Alex sa scrie el despre asta (ca el lucreaza in industrie), na, uite, ca zic si […]