Google+

Effie 2008 (2)

Scrie un comentariu

mai 21, 2008 prin alexosu

Am mai stat, m-am mai gandit… In plin scandal legat de Effie e clar ca parerile sunt foarte impartite.

Pe de o parte ma gandesc ce frustrant ar fi pentru colegii mei daca la anul Ogilvy ar lua Sustained Success cu Cosmote. Nu pare sa fie prea fair. E adevarat ca GMP-ul, prin vocea lui Felix Tataru, a multumit celor de la Lowe, dar parca e cam subtire. Problema, oricum, nu e la GMP in momentul asta, ci la Effie.

In continuare cred ca Timisoreana comunica frumos. Nu original – campanie pe heritage la bere nu e chiar o idee revolutionara – dar foarte curat si elegant. Destul de premium, chiar. Dar asta e „vina” pietei. Pana la urma strategia a dat rezultate: Timisoreana vinde cel mai bine. Si, in plus, locul e liber printre marcile romanesti.

Bottom line… diseara la AdBreak, sau nici macar acolo.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

View Alexandru Borşan's profile on LinkedIn
%d blogeri au apreciat: