Google+

Campanii pe bloguri

2

iunie 3, 2008 prin alexosu

Cea mai proaspata este SsangYong – proiect Autoitalia si Mirabilis Media. Primii pe lista sunt Radu si Doru, care s-au dat fiecare cu cate o masina in weekendul trecut. Aici e si opinia „oficiala” a lui Dragos Roua (of Mirabilis), the man with the plan cum ar veni. E de punctat ca Autoitalia e la al doilea proiect pe bloguri, dupa leapsa cu Fiat 500.

Basicly este tot un test, dar vine cu o noutate – un cod care daca e spus cand trebuie iti da acces la un discount de pana la 18%. Adica o suma serioasa de bani. Dragos puncteaza ca e prima campanie „cu cod” pe online. Nu as vrea sa para ca nu dau credit acestui feature, dar nu mi se pare ca e o inovatie colosala. Evident ca e un plus si sper sa functioneze – pe principiul „the more, the merrier”. Cand faceam planurile pentru Audi s-a discutat de ceva asemanator. Noi ne gandeam la o „parola” prin care sa primesti un bonus/cadou. Pana la urma am renuntat la idee, am considerat ca nu intra in strategie. La SsangYong probabil ca e foarte potrivit mecanismul.

Ma gandeam zilele trecute ca suntem intr-o situatie ciudata. Si agentia, si clientul. Desi campania gen „blogeri/testeri” pare sa fie un drum foarte sanatos si ca functioneaza, pentru Audi e cam inchis capitolul. Cel putin la modul asta. Suntem obligati sa venim cu idei noi, cu add-on-uri, cu alte lucruri. Daca altii pot face ce acum e un simplu test, noi cu Audi (si cu orice alt client, de fapt) nu mai putem.

Inca ceva: acum pare simplu si foarte la indemana, dar nu mai departe de acum 4 luni chestia asta era in stadiul de „cum ar fi daca?”. Stiu ca se mai facusera incercari, dar am imprsia ca nimeni nu a vrut sa riste. Ma bucur foarte tare ca proiectul a dat roade. Si ma bucur ca ideea a fost aplicata, in diverse feluri, si de alte marci.

Cititi si un post putin mai vechi al lui Sergiu, related oarecum.

2 gânduri despre „Campanii pe bloguri

  1. Dragos Roua spune:

    In primul rind, multumesc pentru mentionarea campaniei si pentru „link love”. De mentionat ca inainte de Radu si Doru a mai fost un drive-test intern Mirabilis, publicat pe blogul masini.ro.

    Codul din campanie nu e o inovatie colosala, implementarea lui e in schimb unica, cel putin deocamdata. Dincolo de „prezenta brandului in blogosfera”, care in sine e suficienta pina la un anumit nivel, tot mai multi clienti ne cer mecanisme clare de ROI (Return Of Investment). Repet, codul legat de blogger nu e deloc o inovatie, insa momentul in care el e introdus trebuie punctat. E o premiera, atat.

  2. alexosu spune:

    Corect, am uitat sa zic de testul de pe masini.ro.
    In ceea ce priveste „codul” ai perfecta dreptate. Si noi tot asta urmaream – o masurare a impactului pe care l-a avut campania. Pana la urma, asa cum ziceam, am renuntat. Pe vremea aia (haha!) inca nu ne era clar in ce masura vom influenta direct vanzarile, urmaream in primul rand obiective de comunicare. Asta, impreuna cu „fara promotii” a dus la eliminarea „parolei”.
    Anyway, treaba misto e ca asa ne facem mari – combinand diverse idei, venind cu altele noi samd. Felicitari, inca o data. Si voua, si clientului.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

View Alexandru Borşan's profile on LinkedIn
%d blogeri au apreciat: