Puterea blogurilor
3iulie 7, 2008 prin alexosu
Cover-story-ul din ultimul BIZ este dedicat blogurilor si campaniilor de comunicare desfasurate pe bloguri.
Mi-au placut scurtele „tutoriale” ale lui Doru si Bobby. E bine ca cineva sa teoretizeze putin afacerea asta, sa existe niste repere. Iar Bobby si Doru sunt voci valabile.
Intr-un sondaj facut de BIZ printre 150 de oameni dim marcom, conduce campania pentru Audi. In general Audi apare din plin, inclusiv cu rezultate la vedere trebuie sa adaug. Am avut curajul sa ne asumam niste cifre concrete. Daca tot am dat tonul, am putea sa aratam si cu ce efecte. In sensul asta mi se pare mult mai ok sa nu dai cifre, decat sa spui „nenumarate trimiteri catre site-ul masinii”. Formularea se refera la campania Fiat 500 a lui iLeo. De ce „nenumarate” cand ele chiar pot fi numarate?
Anyway, rezultatele publicate de BIZ referitoare la Audi vor fi completate cu un study-case baban. Candva.
LE. Am uitat ce era mai important. Linkul 🙂 – prin amabilitatea lui Manafu.
Hmmm…sunt puternice dar diversitatea este prea mare pentru a putea vorbi de o forta sau coalitie.
Asa e. De asta se vorbeste din ce in ce mai mult de specializare. Nu as zice ca nu imi place diversitatea asta tembela, dar mi-e clar ca diviziunea muncii va atinge mai devreme sau mai tarziu si blogurile.
Problema este ca blogurile in sine pierd din cititori, fiind prea multe. Cred ca intr-un an se va mai stabiliza ”piata” in ideea ca vor ramane doar cei ”impamanteniti” 🙂