Google+

Mic vs mare

Scrie un comentariu

august 28, 2008 prin alexosu

In general e acceptata opinia conform careia sa lucrezi cu o agentie mica/medie inseamna sa ai reactii rapide si dedicare, iar sa lucrezi cu o agentie mare/huge inseamna sa ai resurse si, eventual, prestigiu.

However, mai e ceva: increderea. Un client mare, care isi permite o agetie mare, in general o va alege in ideea ca „daca Leo/McCann/Tempo nu reusesc, cine naiba sa reuseasca?”. Iar omul de la marketing, care in general ia decizia referitoare la agentie, are, intr-un fel, spatele asigurat chiar si in cazul unui esec. „Doar am lucrat cu cei mai mari!”.

Cand o agentie mica/medie ia un cont mare, inseamna ca oamenii aia au muncit pana au cazut lati. Pentru ca trebuie sa compenseze multe.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

View Alexandru Borşan's profile on LinkedIn
%d blogeri au apreciat: