Elita si Selected out, Doncafe in
8septembrie 2, 2008 prin alexosu
Elita e brandul ala de cafea cu niste spoturi foarte dragute, din seria „Pregateste-te sa fii bogat”. Ma rog, spoturile erau pentru o promotie care, probabil nu chiar intamplator, vizau o cafea.
Acum Elita si Selected lasa locul unui brand nou, Doncafe. Avem si doua spoturi (Hands si Adoption). Asta e campania numarul 1, a brandului premium. Pentru ca mai exista si campania de lansare a marcii mainstrem Doncafe Mixes, produs care merge pe principiul „x in 1”, tot cu doua spoturi (Meci si Matrix).
Nu inteleg o chestie: de ce brandul premium trebuie sa fie atat de cliseistic si plictisitor, iar celalalt trebuie neaparat sa fie atat de „nonconformist”? Principiul e aplicat si in online: premium inseamna web 0, mainstream inseamna un site „cu jmen”. Despre site a scris si Dragos, si nu pot sa il contrazic.
Leo anunta lansarea ca „lansarea anului in Romania”. Daca ne luam dupa resurse (oamenii agentiei si bugetul clientului), cam asa e. Probabil ca printr-o distributie buna, Doncafe va reusi sa si vanda bine. Dar cat din asta va fi meritul agentiei?
si care-i sit-ul?!
Ah, da. mixes.ro.
ce-mi pare penal ca daca caut doncafe pe google, nu gasesc sit-ul.
Cine canta melodia din spotul Hands?
eu sunt pro acestui rebranding. este funny ca am auzit replici de genul „acum beau doncafe, dar nu imi place. parca elita era mai buna”.
despre cele doua spoturi si ideea de mix brrrr
In ce sens esti pro? Cu rebrandingul, sau cu campaniile?
cu rebrandingul