Google+

Despre criza, normal

Scrie un comentariu

ianuarie 19, 2009 prin alexosu

Desi e inflatie de comentarii despre criza, imi fac si eu datoria – macinat fiind de cateva ganduri pe tema asta. 

Cred ca in esenta va rezista cine ofera „good value for the money”. Nu cred ca urmeaza domnia preturilor mici, ci a preturilor corecte. Si, eventual, a targuielilor – reduceri, bonusuri, etc. Orice ar face cumparatorul sa creada ca a fac un deal bun.

Business-urile sanatoase vor ramane in picioare, daca managementul nu intra in panica – iar asta ar fi pericolul cel mai mare. Adica panica. Pe langa componenta economica evidenta, cea psihologica are un rol la fel de important si multe din blocaje sunt, in fapt, masuri dictate de frica. Sa ii zicem prudenta, ca sa nu sune asa rau. 

Mai cred ca cine nu a investit pana acum in brand va avea de tras. Pentru ca e mai probabil sa urmeaza o comunicare axata pe preturi, dar cum va fi un fenomen generalizat, cine are si un brand in spate va fi in avantaj. Cred ca un mare challenge va fi sa comunici pret fara sa alienezi brandul. 

Desi piata fortei de munca pare inghetata, cred ca oamenii buni pot profita acum. In vremuri de criza e mai eficient sa scapi de doua loaze pe care oricum le platesti mai mult decat fac si sa angajezi in loc un om care stie ce face. E adevarat ca nu e cea mai buna perioada de cerut mariri de salarii, dar cred ca si asta se va intampla in cazuri punctuale. 

Dar cea mai importanta chestie e ca schimbarile de acum ne vor afecta si dupa ce criza va fi istorie. In sensul bun.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

View Alexandru Borşan's profile on LinkedIn
%d blogeri au apreciat: