Google+

Atlasul Guerrilla

Scrie un comentariu

aprilie 8, 2009 prin alexosu

Mi-a placut foarte mult brandul Radio Guerrilla, cel putin la inceput. Grila destul de variata, DJ/realizatori inteligenti, muzica buna(ish). Intre timp si-a pierdut din suflu si din indrazneala. (In continuare imi place de fratele Vintila, dar cum incepe la 10, nu il prea prind.) 

S-ar zice ca noua campanie vine sa ma contrazica. Pare curajoasa, are umor, e virala. And yet… O campanie sociala buna e cea care iti ofera ceva in schimb. Cea care ridica o problema si propune o solutie. In afara de un misto indoielnic care ia forma unei executii relativ bune, nu vad nimic in spate. Ah, de fapt vad, dar nu e o solutie, ci e o mare frustrare. Si ipocrizie. Si snobism cat cuprinde. 

Trecand peste parte estetica, nu inteleg exact obiectivele campaniei. Pozitioneaza Guerrilla ca un radio pentru oameni educati? Doar daca oamenii educati sunt si frustrati by default. 

In plus, executia in online mi se pare complet lipsita de haz. Asta e tot ce se putea face? Daca tot intri in zona asta, fa-o ca lumea. Clasamente, voturi, categorii de specii si faze, exemple din lumea reala (nu m-as fi ferit de ele whatsoever).

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

View Alexandru Borşan's profile on LinkedIn
%d blogeri au apreciat: