Google+

Effie 09

Scrie un comentariu

mai 29, 2009 prin alexosu

Aseara a avut loc festivitatea in Fratelli de pe lac. Masa si dansul (aka afterparty) – la Fratelli in centru. 

Pe scurt, premiile au fost impartite intre Papaya si Next si/sau Cap, cu Grand Effie pentru Cava d’Oro (Papaya). Nimic pentru McCann, Ogilvy, Head, Cohn&Jansen (hm…). Evident, au mai fost si alte agentii care au luat, dar dominarea Papaya a fost covarsitoare, doar Next/Cap au tinut pasul (impreuna si separat). 

Cu cateva mici exceptii, campaniile care au luat premii de eficienta au fost si campanii foarte ok dpdv strategic (asta era de asteptat) dar si creativ. Ceea ce intareste idee ca advertisingul bun vinde, de fapt. Intr-un fel sau altul. 

Urmatoarea borna – AdOr. Cate din campaniile de la Effie vor fi si acolo?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

View Alexandru Borşan's profile on LinkedIn
%d blogeri au apreciat: