Google+

CNA-ul ca barometru

6

iunie 26, 2009 prin alexosu

Campania Gusto are, pana acum, doua spoturi (Headless si Dogface) foarte cool dar care au impartit publicul in lovers si haters. Una dintre reactiile absolut spectaculoase a ajuns pe adresa agentiei de creatie (Publicis) si vine de la o mamica ingrijorata.

Un alt aspect important este ca, copii sunt atrasi de reclame. Nu stiu daca
aveti copii, dar parintii isi pacalescu copiii de varsta foarte mica sa
manance punandu-le reclame la televizor. Sunt colorate, sunt mai zgomotoase
si se canta. Copiii sunt fascinati si mananca.

Un alt aspect important este ca, copii sunt atrasi de reclame. Nu stiu daca aveti copii, dar parintii isi pacalescu copiii de varsta foarte mica sa manance punandu-le reclame la televizor. Sunt colorate, sunt mai zgomotoase si se canta. Copiii sunt fascinati si mananca.

E atat de tare chestia asta ca ma gandesc incat poate face linistit parte din campanie :). Textul complet aici. Concluzia e ca parintii astia isi terorizeaza copiii. La propriu.

Ei, intre timp CNA-ul a intrat pe fir. Cum spune si dl. Capanescu in acelasi post, faptul ca CNA-ul muta sau interzice o reclama a devenit un soi de barometru al calitatii, inseamna ca spotul e bun si ca a trezit reactii. Mai ca imi vine sa cred ca si miscarea asta face parte in campania de PR.

6 gânduri despre „CNA-ul ca barometru

  1. alb_ca_zapada spune:

    nu stiu spotul dar cu siguranta daria il stie… cit despre citatul cu pricina nu-ti inteleg mirarea, este 100% adevar acolo…
    daria de ex nu maninca in fata televizorului dar cind aude vreo reclama mai speciala fuge repede sa o vada… o cert si ma roaga sa o las pt ca „asta e preferata mea”.

    si mai e un lucru interesant.. chestia functioneaza inca de la virste ff fragede, ince de cind copilul nu stie a vorbi sau nu prea intelege exact lumea… cum incep reclamele cum devine ff atent… e ceva acolo, succesiunea de imagini, sau poate subliminalele pe care noi nu le mai distingem 😛

  2. alb_ca_zapada spune:

    hai ca m-am mai documentat… am citit chiar si followup-ul agentiei… subtire argumentatie, nu tine… o minima moralia in publicitate/comunicare ar pica tare bine (vezi si cazul naumovici).

    dar sint unii publicitari si unii so-cool-man care au dat in meteahna doctorilor: se cam cred mini zei nascuti cu harul vietii si mortii… pot crea branduri si trenduri dintr-o apasare de mouse. viata si succesul unui business e in miinilelor dibace…

    sick of that

  3. li spune:

    :O cum sa-ti lasi copilul la reclame? cu cata nonsalanta scrie tanti ca ii mananca fetita doar in fata tv-ului. trist

  4. alexosu spune:

    Man, pe mine ma cam sperie tabloul asta. La mine functiona faza cu „avionul”, sau faza cu „una pentru mine, una pentru bunicu”. Sau cartofii prajiti :).
    Dar sa pui un plod in fata tv-ului, uitandu-se la reclame si inghitind orice are in farfurie e scary. E vorba de altceva decat atentia pe care o atrage un calup publicitar, pe care o inteleg perfect.
    Si, ca de obicei, e o doza cat China de ipocrizie. Adica, ma intelegi, problema e ca publicitarii fac reclame violente. Oh, boy…

  5. alb_ca_zapada spune:

    da, pb e ca publicitarii fac reclame fara discernamint si oaresce morala… pb lu tanti cu copil si farfurie, e alta pb… deci avem mai multe probleme, let’s face it

  6. Alin spune:

    deci ntzeleg ca una dan problemele imdentificate mae sus iaste legata de mamele dan lumea ntreaga care sh trateaza copilashi ca pre maemutze. copilul-pet. imteresant concept dar nu inovatoriu. cel mae probabil derivat dantro pruoasta ntzelegere a evolutionismului acest muod de dresaj nu e nici nou nice atat de putzin raspandit ncat sa ne facem ca nu shtiam ca egzista.
    ce naeba, man, teveul sa imventat pan nceput de secolu trecut…

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

View Alexandru Borşan's profile on LinkedIn
%d blogeri au apreciat: