BCR, Erste, Sparkasse…
3septembrie 5, 2007 prin alexosu
Care e cine, pana la urma?
De luni a inceput comunicarea noului brand BCR. M-am tot gandit cum sa fac, cum sa scriu… sa mai las sa treaca vreo 2 zile, sa am timp sa sedimentez impresii. Degeaba.
„Mai nou, mai puternic, mai bun”, asa zice un titlu pe noul site. Sloganul este „gandim la fel”. Iar headline-ul de campanie zice „nu ar fi frumos daca ar exista cineva care sa stie exact ce iti doresti”? Sau ceva de genul. Punctele bune sunt putin – si anume unul singur. In sfarsit, dupa ani si ani de orbecaiala, BCR si-a schimbat site-ul. Downside – e site identic cu site-urile grupului. CI, dada…
Partile proaste sunt multe, dar ma gandesc la doua: noul logo BCR care transmite atat de putin din valorile vechiului brand BCR si spotul cu ghicitorul. Sau cu Sherlock Holmes. „Cadoul si verigheta aproape noua v-au cam dat de gol”. Yeah, right. Spotul per total imi aduce aminte de un film cu pionieri: pasarelele canta, peste tot domneste o curatenia anti-septica iar baietii aia doi vorbesc cam ca la serbare.
Daca asta e tot, deja imi e dor de cuplul care umbla prin casa cu lampa sa dea in cap la fantome.
LE: Zvonurile zica ca agentia careia trebuie ii transmitem felicitarile pentru aceasta reusita este Young & Rubicam.
Foarte aiurea logo-ul acela si in general schimbarea asta brusca. Cred ca BCR s-a dezorientat un pic si a dezorientat si „nota explicativa” de la brandul sau.
N-am nimic cu schimbarile bruste, dar sa fie curate, vorba aia. Pare a caz de re-branding in-house facut pentru ca asa a vrut proprietarul cel nou.
trecand peste izul de agatha christie al spotului cu cadoul si verigheta, hai sa va indrum catre un alt aspect: vizionati-l fara sunet. e delicios cum, pe final, cei doi protagonisti isi arunca priviri de-a dreptul indragostite (suna a reteta de mancare chinezeasca) :))