Google+

Tag cu muzica di-nou

3

februarie 5, 2008 prin alexosu

Jupanu Biro, vestit cronicar obscur, zice asa:

„In timp ce scriam paragraful despre Ayreon, m-am gandit sa lansez si eu niste TAGuri in blogosfera, pentru Alexosu, Dave, Takashi Mike blogjob, Li, Sip of Sebuction si Floppy pe urmatoarele subiecte:”.

E o misiune aproape imposibila, dupa cum veti vedea, asa ca probabil o sa gresesc destul de mult. Pana mea, cum sa mai tin minte primele CD-uri cumparate, fie ele pirat sau nu?

Care au fost primele 5 cduri audio piratate (bulgaresti sau copiate) posedate in viatza asta?

1. Metal Ballads – volumul nu-stiu-care (cu Europe si Skid Row si alte alea)

2. O colectie de „Best of Grunge” (cu Temple of The Dog si alte bunatati)

3. CD-ul cu Bregovic pe care l-am cumparat de doua ori ca sa il pierd de fiecare data

4.-5. Paradise Lost (tot pana la Icon pe 2 CD-uri, cu screensavere si tot ce trebuie). Dar astea erau cu MP3-uri. E o scurtatura, cred.

Care au fost primele 5 cduri originale avute in viatza asta si din banii cui s-a facut achizitia. Nu garantez ca asta e ordinea, dar sunt prinre

1. Timpuri Noi – De Regiune Superior (mama). S-a pierdut intre timp, evident. Si caseta :).

2. Eric Clapton – Of the Cradle (mama)

3. Celelalte Cuvinte – Armaghedon (mama). Gone!

4. U2 – Discoteque (economii personale 🙂 )

5. Sepultura – Arise (unul dintre primele salarii)

Care au fost 5 oameni care v-au completat pasiunile muzicale suficient incat sa va fie rusine sa apelati la expresia „fuck off, man, nu cred ca avem aceleasi gusturi”? Cronologic. Aici tin minte perfect, nu mai fabulez.

1. Nicu – prieten de familie care la petrecerile din anii ’80 punea muzica pentru adulti si prajea seminte de dovleac. Phoenix era in heavy-rotation. Admiram coperti cu Ozzy si Eddie.

2. Vlaicu – mi-a zis prin ’93 ca cel mai bun Megadeth este CTE. Asa a ramas pana in ziua de azi. Si mi-a zis el mai multe.

3. Gombos – no comment

4. Marius – mi-a zis de prea multe. TON, MDB, Kreator, RATM, Manson, Chin si lista poate continua mult si bine. Nu i-am multumit vreodata. Prima data cand am vorbit cu el l-am intrebat daca stie piesele de pe Rust in Peace. „In ordinea de pe CD?”.

5. Manelesux (cu voia dumneavoastra) – pentru stoneri si Nick Cave.

Unde dam tag-ul? Pai: Tomi, Diana, Radu. Atat. Era sa zic Sake, da nu am zis.

3 gânduri despre „Tag cu muzica di-nou

  1. krossfire spune:

    Primul CD luat din alocatia mea de ”copil cuminte” a fost un album Pasarea Colibri. Ciripituri sau In Cautarea Cuibului PIerdut. Nu mai tin minte pentru ca le am oricum pe toate, si pe caseta…CD-ul respectiv l-am luat prin 1997 insa pe restul le-am luat reeditate dupa 2000 si am preferat casetele in perioada pe care le luasera deja ai mei.

  2. L amine a fost o caseta, Hendrix. Din pacate eram cam mic pt Hendrix cred, si nu am reusit sa ascult pana la cap. Asta mi-a format o rezerva fata de muzica lui, desi am incercat ulterior sa corectez problema, am realizat ca nu pot si pace. Nici in ziua de azi nu reusesc sa fac sa imi placa Hendrix desi am o pasiune deosebita pentru muzica de chitara.

  3. alexosu spune:

    Si eu aveam o rezerva vizavi de Hendrix. Ciudat insa, am fost cucerit prin coveruri – The Cure, Coroner, Body Count, Stevie Ray Vaughan samd. Acum eu si Hendrix ne intelegem bine.

Lasă un comentariu

View Alexandru Borşan's profile on LinkedIn