Google+

Mda, iarna e cam gata…

2

mai 27, 2008 prin alexosu

Desi inca se mai poate schia (Balea, de exemplu, sau vai prin Bucegi), am hotarat ca e momentul sa inchid sezonul. Malinul a fost si el, asa ca pot spune linistit ca e gata.

Cu ce ma laud? Cu destul de multe, de fapt. Daca vreau sa vad partea plina. Adica: derdelus.ro si Mantra in primul rand. Am schiat cu Bubulu care m-a impresionat nu neaparat ca tehnica, ci ca persoana. Am schiat destul de mult, +30 de zile.

Partea goala e ca nu a iesit WhiteOut Test Fest, ca nu am iesit nicaieri la schi, ca am stat cam prea mult in Sinaia (sunt in relatie ultimile doua chestiuni), ca nu am prins marele powder din Sinaia si nici pe urmatorul din Poiana.

In general, nu a fost sezonul cu cea mai buna zapada, dar cu singuranta a fost cel mai lung pentru mine. Din noiembrie pana la sfarsitul lui mai… aproape 7 luni… nu e putin lucru.

Daca trag linie, sunt pe plus. Asta e sigur. Ce sa mai zic altceva decat ca astept sa incepem din nou :). Powder to the people.

2 gânduri despre „Mda, iarna e cam gata…

  1. bazilide spune:

    a fost sezonul in care am prins cele mai multe zile insorite pe platou, din pacate nu am ajuns pe cat de des mi-ar placea 😦

  2. alexosu spune:

    Nu a existat vreo iarna in care sa fi schiat cat mi-ar fi placut. Daca as putea sa bag vreo 100 de zile/an as fi un om multumit. Va veni si iarna aia, sunt sigur.

Lasă un comentariu

View Alexandru Borşan's profile on LinkedIn