De ce ai vrea sa lucrezi in publicitate?
5iulie 7, 2009 prin alexosu
Unul dintre lucrurile care imi place cel mai mult, lucrand intr-o agentie, este ocazia de a intra intr-o gramada de domenii diferite. Asta e o diferenta majora intre a lucra intr-o agentie vs intr-un departament de marketing (la client).
Fiecare client vine cu business-ul lui, cu pozitia lui in piata, cu probleme si oportunitati (ca sa pastrez un limbaj adecvat). Din toate astea, publicitarul nostru poate sa invete. Si e si platit pentru asta, ceea ce e si mai bine.
Asa ca un om care vrea sa lucreze in marketing sau comunicare dar nu prea stie unde si cum si ce, poate incepe cu o agentie de publicitate (pe un post de client-service sau strategie). In 2-3 ani ar trebui sa deprinda principiile de baza si, eventual, sa isi cristalizeze niste preferinte pentru un domeniu sau altul.
sefu, sa nu uitam conversii si aerul special pe care il dobindesti acolo in agentie… care aer poate fi apoi raspindit pe ici si colo… :D… no offence, for sure (este doar o generalizare d-aia de cacao pe care o face lumea… iar persona de fata se exclude caci altfel nu as mai fi facut comentariul asta pt care o sa-mi sara toti conversii in cap)
Fiecare comunitate are insemnele ei, pana la urma :). Constat, deci, ca nu prea fac fata distractiei, pentru ca nu am Conversi. Ma voi ocupa de problema.
Revenind, ma gandesc sa fac o serie despre de ce sa si de ce sa nu lucrezi in publicitate.
nu sunt in domeniu dar un raspuns valabil ar fi ca sunt prea multi care lucreaza in publicitate, e prea multa publicitate, prea agresiva si prea peste tot.
Ar fi un raspuns valabil, dar la o alta intrebare.
Li, ai Conversi? :))
am, chinezesti, cu 30 de lei ^_^